Kategorier

Vårt arbeid med innsamling på nett er internasjonalt anerkjent. De siste årene har nettsatsningen vår ført til en dobling av de digitale inntektene til foreningen, og vi har tenkt å fortsette sånn. Da trenger vi deg som vil hjelpe oss til å ta det enda et hakk videre! Kreftforeningens digitale team er sterkt, og nå håper vi du vil bli en del av det. Vi trenger en digital fundraiser som har god kontroll på digital strategi og som vet hvordan vi kan skape inntekter og engasjement på nett.

Vi har selvfølgelig en ønskeliste over ting vi tror du er god på.

  • Vi tror du er god på brukervennlighet, sånn at du kan hjelpe oss å gjøre Støtt Kreftforeningen-sidene og kampanjesidene våre enda bedre.
  • Kommunikasjonsavdelingen er en kreativ gjeng, og det er vel du også – du kommer til å bidra i kampanjeutvikling for eksempel.
  • Så vet vi at du er en drivende dyktig sosiale medier-strateg. For du er jo den som skal gjøre at våre innsamlingskampanjer som Rosa sløyfe, Krafttak mot kreft og juleaksjonen kjent for alle!
  • Du er ganske god til å skrive. Du kommer til å produsere en del tekst – kontinuerlig forbedring av tekstene på nettsiden, tekster til publisering i sosiale medier, tekster til annonser og så videre.
  • Og selvfølgelig har du en sterk markedsforstålse. For det hjelper jo ikke om alle har sett aksjonen, hvis ingen gir penger til saken. Det fikser du.
  • Du tar også i et ekstra tak i perioder med stor aktivitet, og har ingenting i mot å trå til med kundeservice på facebook til langt på natt når det trengs.
  • Du snakker nok teknisk språk til at du evner å forstå hva utviklerne sier når du leder videreutviklingsprosjekter på nett, og du evner å forklare dette til folk rundt deg – som ikke forstår teknisk språk.
  • Du er glad i tall. Du kommer til å jobbe sammen med vår databaseanalytiker med å kna tall og statistikker, slik at vi hele tiden kan forbedre oss. Vi har skikkelig lyst til at du skal være en ræser på google analytics.

Har du erfaring fra fundraising fra før av, er det ypperlig – men ta det med ro, vi kan lære deg fundraisingens edle kunst om du ikke har gjort det før. For det kan vi 🙂

Du har interesse, kunnskap og kompetanse på nye plattformer og trender. Du er selvsagt oppdatert på ny teknologi, og du behersker den eksisterende. Du blir en viktig del av Kreftforeningens digitale team, og vi gleder oss til å få deg ombord!

Vi vet det er mye å be om. Men du får mye igjen. Du får jobbe i et sterkt digitalmiljø og et sterkt markedsmiljø. Du får være med på å videreutvikle et av landets sterkeste merkevarer. Og ikke minst – du får være med på å redde liv!

I Kreftforeningen får du mange gode kolleger, et godt sosialt miljø, stor takhøyde, stort rom for utvikling og kompetanseheving – og det er et arbeidssted hvor engasjement sitter i veggene. Vi gleder oss til å få deg med på laget og få vise deg hvilket fantastisk arbeidssted Kreftforeningen er!

Det er ingenting å vente på – se den fulle utlysningen og søk på jobben med en gang! Søknadsfrist 22. september.

Stor hilsen Marte (som er webredaktør og gleder seg til å hilse på deg), Marte (som er ansvarlig for private givere og blir en av dine nærmeste kollegaer) og fra Beate (som har hatt jobben til nå).